۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۶۲۸۶۱
امام جمعه همدان:

نتیجه غفلت از دسیسه های دشمن شکست خواهد بود

آیت الله طه محمدی گفت: هیچ وقت اطمینان خاطر نداشته باشیم که دشمن دست از سر ما برداشته است بلکه از راه هایی که انسان فکرش را هم نمی کند در صدد ضربه زدن به نظام و جموری اسلامی هستند.
دیدار آیت الله طه محمدی با تشکل های دانشجویی دیدار آیت الله طه محمدی با تشکل های دانشجویی دیدار آیت الله طه محمدی با تشکل های دانشجویی دیدار آیت الله طه محمدی با تشکل های دانشجویی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز در دیدار تعدادی از نماینده های تشکل های دانشجویی ضمن تبریک روز جوان گفت: شنیدن دردهای مردم نیازمند که برای رفع مشکلاتشان روزانه مراجعه می کنند از لحاظ روحی انسان را بسیار ناراحت می کند اما حضور شما جوانان پرشور می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

وی توجه به ساختار مدیریتی در دانشگاه و حوزه را مهم توصیف کرد و افزود: دشمنان از مردم ایران می ترسند و بیشترین تخریب های آنها نیز پیرامون این دو نهاد انسان ساز یعنی دانشگاه و حوزه است.

امام جمعه همدان به تلاش دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن از راه های مختلف سعی بر فلج ساختن این دو نهاد دارد تا خروجی مثبت آن ها را از بین ببرند.

وی افزود: ترور شخصیت های شاخص حوزوی و دانشگاهی ما پس از انقلاب نیز تایید این مدعی است که سعی دشمن بر ناتوان ساختن مراکز آموزشی ما است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در زمینه نفوذ در اعتقادات و افکار هشدار داده اند چرا که اگر فکر و اندیشه یک نخبه را سرنگون کنند باز خورد آن فقط به خود او برنخواهد گشت و هزاران نفر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: دشمن بی وفقه و از راه های مختلف در صدد نفوذ و تخریب نیروهای ولایی و انقلابی است، این ما هستیم که باید مراقب رفتار خودمان باشیم.

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که دشمنان بسیار به ما نزدیک هستند گفت: بنده معتقدم اگر سربازان گمنام امام زمان نبودند هر روز در کشور اتفاقات خطرناکی به وجود می آمد اما حضور این نیروهای سخت کوش مایه دلگرمی همگان است.

وی با تاکید به لزوم هوشیاری همه مردم به ویژه مسؤولان گفت: هیچ وقت اطمینان خاطر نداشته باشید که دشمن دست از سر شما برداشته است بلکه از راه هایی که انسان فکرش را هم نمی کند در صدد ضربه زدن به نظام و جموری اسلامی هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خطاب به مسؤولان دانشگاه گفت: باید در مجموعه دانشگاه نهادی وجود داشته باشد که با زیر نظر گرفتن رفتار افراد، از نخبگان این کشور صیانت کند چرا که اگر دانشگاه از بین برود همه چی از دست خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان و حوزیان به عنوان خواص جامعه باید همیشه هوشیار باشند زیرا همیشه در معرض خطر هستند و اگر یک نفر از آنها مسموم شود جامعه مسموم خواهد شد./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات