۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۶۲۸۷۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

حمایت از تولید داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی است

یوسفیان ملا با بیان این که حمایت از تولید داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی می شود، گفت: ضرورت دارد از همه فرصتها برای حمایت از کشاورزان استفاده کنیم.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شب گذشته در همایش بزرگ شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان آمل با بیان این که شوراها مورد اعتماد مردم هستند که این یک سرمایه بزرگ است، گفت: شوراهای اسلامی از افرادی بصیرت و قدرت هستند و خداوند متعال را شاکریم در خدمت این عزیزان هستیم و همکاری و همراهی می کنیم.

وی بیان داشت: فرصت خدمت گزاری در شوراهای اسلامی بسیار ارزشمند است و ضرورت دارد قدر این اعتماد مردم را بدانیم و برای رفع دغدغه ها و مشکلات آحاد مردم گام برداریم.

یوسفیان ملا تصریح کرد: اصل و اساس در همه امور بر محور خدمت است که انسان را تسکین می دهد و باید قدر این موقعیت را بدانیم و برای خدمت رسانی شایسته به مردم گام برداریم تا یادگاری از خود بگذاریم.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: هر خدمتی که برای مردم صورت می گیرد برای همیشه به یادگار می ماند و نیاز می رود از همه فرصتها و ظرفیتها برای تحقق این امر استفاده کنیم.

یوسفیان ملا بیان داشت: خدمت به مردم برکات و دستاوردهای بسیاری دارد که باید از این فرصت ارزنده استفاده کنیم و تا می توانیم به فکر خدمت به مردم باشیم و اینکه بتوانیم مشکلات فردی را حل کنیم یک نعمت از سوی خداوند متعال است.

وی با بیان این که تمام تلاش ما این است زمینه رفاه و توسعه و آبادانی را فراهم کنیم، افزود: ریالی آب بهای کشاورزی نباید از سوی کشاورزان داده شود که این حق مردم است و باید حمایت شوند.

یوسفیان ملا با بیان این که حمایت از تولید داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی می شود، گفت: ضرورت دارد از همه فرصتها برای حمایت از کشاورزان استفاده کنیم که در حوزه تولید داخلی تلاش های ارزنده ای صورت می دهند و باید به دنبال کاهش قیمت تمام شده باشیم.

محمدرضا نصیری بخشدار مرکزی آمل در این همایش گفت: شوراهای اسلامی در روستاها بدون مزدی دارند تلاش شبانه روزی صورت می دهند که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی به عنوان برکتی برای نظام اسلامی هستند و توانستند بسیار مفید باشند و با امکانات موجود به بهترین نحو ممکن در حوزه عمران و آبادانی گام بردارند.

نصیری تصریح کرد: ضرورت دارد تلاش کنیم تا در زمینه توسعه عمران و آبادانی روستایی گام های ارزشمندی برداریم و بتوانیم از همه ظرفیتها برای رفع دغدغه های مردمی استفاده کنیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات