۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۶۲۹۰۳
آیت الله طبرسی مطرح کرد:

ضرورت آمادگی برای برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان

آیت الله طبرسی گفت: به مناسبت نیمه شعبان باید آمادگی وجود داشته باشد، شهرها چراغانی شده و جشن های باشکوهی نیز برگزار شود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح مدرسه پسرانه راه نور آمل با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: آموزش و پرورش یک سازمان جدا از همه سازمانها است که سایر ادارات مخاطب خاص خودشان را دارند اما آموزش و پرورش نهادی است که آحاد مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم معلمان را در چارت سازمانی قرار دهیم در کنار حضرت محمد(ص) قرار دارند که همان کار را معلمان در جامعه انجام می دهند.

آیت الله طبرسی با تبریک روز معلم تصریح کرد: هر روز به عنوان روز معلم است و این ایام برای تجلیل بیشتر از مقام معلمان است تا جامعه بیشتر این عزیزان را بشناسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تا زنده هستیم باید دانش آموز و دانشجو باشیم و هرکسی دو روزش مساوی باشد سود و بهره ای نبرده است.

امام جمعه ساری با بیان این که انسان نباید تعلیم و تزکیه را فراموش کند و پیامبران برای این امور آمدند، اظهار داشت: معلم مهندس انسان ساز است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: بزرگترین تکلیف آموزش و پرورش این است که فکر بسازد و انسانها را از تاریکی نجات دهد.

وی تصریح کرد: جهان منتظر معلم بزرگی می باشد که انسانها را تعلیم و تربیت کند و آن زمان روز ظهور امام زمان (عج) است که به مناسبت نیمه شعبان باید آمادگی وجود داشته باشد، شهرها چراغانی شده و جشن های باشکوهی نیز برگزار شود.

عباس مرزبند، مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم گفت: تمام هدایت انبیا و اولیای الهی برای خروج از ظلمت و هدایت به سوی نور بود که نام بسیار عالی با عنوان راه نور برای این مدرسه قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد جامعه ای در مسیر نور و هدایت قرار گیرد نیاز است تا بایدهای جامعه و فرهنگ اسلامی و ایرانی را ترویج دهیم و از نبایدها بپرهیزیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات