۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۶۲۹۴۳
امام جمعه پلدختر:

ایجاد اعتماد بین مردم مهم ترین رسالت شوراها است

امام جمعه پلدختر بر ضرورت مشورت گرفتن شوراها در حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: ایجاد اعتماد بین مردم و حفظ و تقویت این اعتماد مهم ترین رسالت شوراها است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، عصر امروز در همایش روز ملی شوراها با گرامیداشت سالروز تشکیل شوراها به فرمان امام خمینی(ره) گفت: شوراها در دین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار هسند.

وی با بیان اینکه افرادی که در شوراها فعالیت می کنند باید در پی احقاق حق مردم باشند، افزود: ایجاد اعتماد بین مردم و حفظ و تقویت این اعتماد مهم ترین رسالت شوراها است.

حجت الاسلام سوری با تدکید بر ضرورت اعتماد سازی شوراها بین مردم خاطرنشان کرد: شوراها از سوی مردم انتخاب می شوند و نباید به اعتماد مردم خدشه ای وارد شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه افرادی که در شوراها فعالیت می کنند به حق مردم گفت: شوراها با حفظ اعتماد بین مردم برای رفع مشکلات باید همواره تعامل با مردم و مسؤولان را برقرار سازند.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت دوری ساختن از افراد بخیل و ترسو در امر مشورت اظهار داشت: مشورت کردن با این افراد نه تنها مشکلی را برطرف نمی کند بلکه راه برون رفت از مشکلات را می بند.

وی با تأکید بر اینکه شوراها نباید مشورت را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: مشورت کردن به معنای ندانستن نیست در دین اسلام بر این امر تأکید شده است.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه مشورت گرفتن در هر زمینه ی راه گشا است، عنوان داشت: باید با افراد دیندار، خداترس، با تجربه، دوراندیش و آزاد مشورت کرد چراکه مشورت کردن موجب بالا رفتن قدرت تصمیم گیری می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات