۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۶۲۹۵۳
حجت الاسلام موسوی:

دنیای امروز درگیر جاهلیت مدرن است

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه دنیای امروز درگیر جاهلیت مدرن است، گفت: برای رهایی از این جاهلیت نیاز به منجی هستیم که خدای متعال وعده ظهور آن را داده است.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، معاون فرهنگی استاندار، عصر امروز در همایش بین المللی مهدویت که به میزبانی استان لرستان در حال برگزاری است، ضمن خوشامد گویی به ۲۵۰ طلبه که از ۳۶ کشور دنیا در این همایش شرکت دارند، گفت: حضور شما در آستانه میلاد منجی عالم بشریت فضای معنوی میلاد امام عصر(عج) را در استان معطر ساخته است.

وی با اشاره به نیاز انسان ها به راهنما افزود: خدای متعال کاری بدون حکمت انجام نمی دهد، پیامبران را برای هدایت و راهنمایی بشریت فرستاد و با آمدن آخرین پیامبر دین جهانی را اعلام کرد.

مشاور فرهنگی استاندار با طرح این سؤال که آیا بشریت دیگر به راهنما و منجی نیاز ندارد، عنوان داشت: بشریت امروز همچون گذشته به راهنما و منجی نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه عصر پیامبر(ص) به عصر جاهلیت معروف بود، خاطرنشان کرد: زنده به گور کردن دختران، حمله کردن به قبایل دیگر برای سیر کردن قبایل خود و وجود فساد و فحشا از مؤلفه های جاهلیت بود.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: در دنیای امروز شاهد وجود جاهلیت به شکل دیگری هستیم که می توان از آن به عنوان جاهلیت مدرن یاد کرد.

وی یادآور شد: امروز مستکبرین برای جبران کسری بودجه خود به دنبال این هستند که کشورهایی را که ذخایر نفتی دارند، به بردگی بکشانند.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه در یمن، فلسطین و غزه شاهد نسل کشی هستیم، اظهار داشت: امروزه شاهد فساد و فحشا به عنوان تجارت سازمان یافته هستیم که همان مؤلفه های جاهلیت هستند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: برای رهایی از جاهلیت مدرن در دنیای امروز نیازمند وجود منجی هستیم که خدای متعال وعده ظهور منجی عالم بشریت را داده است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات