۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۰۱۲
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

تقوا از صفات اصلی منتظران است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: تقوا یکی از صفات اصلی منتظران واقعی است و شخص متقی همواره در مقابل فتنه ها بیمه خواهد بود زیرا که لازمه بصیرت، داشتن تقوای الهی است.
نیمه شعبان میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: از وظایف اصلی شیعیان انتظار ظهور و فرج امام خود است.

وی افزود: در منابع حدیثی و روایی متعددی از صفات و خصوصیات منتظر واقعی صحبت شده که می توان تقوا و ایمان را در آنها دانست.

حجت الاسلام فریادی خاطرنشان کرد: طلاب باید در بین جوانان از انتظار فرج صحبت کنند و وظایف منتظران واقعی را برای آنان شرح دهند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: تمامی ادیان مقوله ظهور منجی را دارند اما بر اثر تحریف هایی که در آنها رخ داده از منجی واقعی بسیار فاصله گرفته اند.

وی ادامه داد: مکتب نورانی شیعه منجی واقعی را بخوبی معرفی می کند که لازم است این مساله برای مردم شرح و بسط داده شود.

این مدرس حوزه با بیان اینکه دشمنان دین در صدد شبهه افکنی جهت دور شدن از اصل هستند، گفت: فرقه های ضاله ای مانند وهابیت و بهائیت که ساخته دست نظام استکباری است سعی دارد تا مبانی اصلی انتظار ظهور و معرفی منجی واقعی را تحریف کند.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: تقوا یکی از صفات اصلی منتظران واقعی است و شخص متقی همواره در مقابل فتنه ها بیمه خواهد بود زیرا که لازمه بصیرت، داشتن تقوای الهی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان اضافه کرد: از دیگر مولفه ها و شاخص های منتظران فرج امام زمان(عج) شناخت و معرفت کافی نسبت به آن امام همام است.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: عدم شناخت و معرفت کافی نسبت به امام زمان خود، برابر با جهل است و مطابق حدیث پیامبر گرامی اسلام(ص) کسی که با عدم شناخت امام خود از دنیا برود به مرگ جاهلیت مرده است./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات