۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۶۳۰۱۶
حجت الاسلام سیدیان:

مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد میزبان ۱۳۰ طلبه است

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد به فعالیت این مدرسه در سطح یک، دو و سه حوزوی اشاره کرد و گفت: ۱۳۰ طلبه در پایه های مختلف در بقیه الله اعظم در حال تحصیل هستند.
طلبه

حجت الاسلام فرزاد سیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه در سطح یک، دو و سه حوزه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه 130 طلبه در شهرستان نورآباد مشغول تحصل در علوم دینی هستند، عنوان داشت: مدارس علمیه ظرفیتی عظیم برای جذب جوانان علاقه مند به حوزه و تربیت جوانانی انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد در ادامه به پذیرش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی جدید اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه برادران نورآباد 30 نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان نورآباد 48 داوطلب ورود به حوزه علمیه برادران نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: پس از اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند، در دیگر دوره های پذیرش شرکت می کنند.

حجت الاسلام سیدیان یادآور شد: مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این سال ها هر سال تعداد داوطلبان ورود به حوزه بیشتر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با پذیرش جوانان با استعداد و علاقه مند در حوزه شاهد رشد و پویایی حوزه های علمیه در سراسر کشور باشیم و جوانانی تربیت کنیم که در آینده کشور نقش آفرین باشند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم خاطرنشان کرد: مبنای پذیرش طلاب کیفیت محوری است و از بین داوطلبان ورود به این مدرسه علمیه اگر همه توانایی و شرایط لازم را داشته باشند جذب می شوند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات