۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۶۳۰۲۸
شاهوردی خبر داد؛

اجرای طرح یاوران مهدی در مدارس الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری طرح یاوران مهدی با حضور طلاب در مدارس خبر داد و گفت: در قالب این طرح تبلیغی ۱۲ نفر از طلاب فعالیت دارند.
تبلیغ دین

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح تبلیغی یاوران مهدی با همکاری طلاب مبلغ در سطح مدارس آموزش و پرورش شاین شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان داشت: برنامه های تبلیغی و گفتمان های دینی با حضور طلاب در مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان و روستاهای اطراف الشتر برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره تبلیغی بصیرت بخشی بین دانش آموزان و مصون سازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه عنوان داشت: در قالب برگزاری طرح تبلیغی یاوران مهدی از سوی طلاب مبلغ به شبهات دینی دانش آموزان پاسخ داده می شود و گفتمان هایی با هدف تحکیم باورهای دینی این قشر و مسائل روز جامعه برگزار می شود.

شاهوردی یادآور شد: معرفت افزایی و شناخت بیشتر امام زمان(عج) از اهداف مهم و اصلی برگزاری طرح تبلیغی یاوران مهدی است.

برگزاری کارگاه مهدویت ویژه طلاب مبلغ

وی به برگزاری کارگاه مهدویت ویژه خواهران مبلغ خبر داد و گفت: خواهران مبلغ با شرکت در این کارگاه آموزشی با اهداف، محوریت و شیوه های نوین تبلیغی آشنا می شوند و پس از پایان دوره آموزشی در مدارس فعالیت خود را آغاز می کنند.

شاهوردی عنوان داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح توانایی تبلیغی خواهران مبلغ امری ضروری است و در طول سال دوره های مختلف تبلیغی ویژه مبلغان خواهر برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات