۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۰۷۶
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

مجمع اساتید حوزه علمیه استان تهران تشکیل می شود

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: مجمع اساتید حوزه علمیه استان تهران با حضور ۱۰۰ نفر از اساتید منتخب مدارس علمیه استان تهران تشکیل می شود.
رحیمی صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان در تهران در اجلاسیه سالانه اساتید حوزه علمیه استان تهران که عصر امروز دوشنبه در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد، گفت: شهید مطهری معلمی بود که با خون خود گفتار خود را تصدیق کرد.

وی افزود: مجمع اساتید حوزه علمیه استان تهران درحال شکل گیری به عنوان رکن اصلی مجامع چهارگانه استان تهران است. بنابر پیش بینی 100 نفر مجمع اساتید حوزه های علمیه استان تهران را تشکیل می دهند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران اظهار داشت: مجمع اساتید دوشنبه هفته آینده 17 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن آیت الله برورجردی حرم عبدالعظیم حسنی برگزار و 9 نفر به عنوان شورای دبیرخانه مجمع اساتید انتخاب شده و از این 9 نفر یک نفر به عنوان مسؤول و به عنوان عضو معین انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی صادق ابراز داشت: حدود 600 نفر به عنوان استاد در حوزه علمیه استان تهران مشغول هستند و توقع است از اساتید محترم در بسیج اساتید و نخبگان تشکیل پرونده دهند. براساس آیین نامه ارسال شده به مدارس علمیه، شورای علمی و تربیتی در حوزه علمیه استان تهران تشکیل می شود و از مدیران مدارس علمیه می خواهیم در این رابطه همکاری لازم را به عمل بیاورند./811/پ202/ب1

ارسال نظرات