۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۶۳۱۲۷

آیت الله اعرافی به استان آذربایجان‌شرقی سفر می کند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور برای بازدید و بررسی وضعیت مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی فردا عازم تبریز می شود.
 آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور عصر فردا برای حضور در جمع مدیران، اساتید، فضلا و طلاب حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی وارد تبریز شده و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عازم شهرستان بناب خواهد شد.

وی پس از حضور در شهرستان بناب، با امام جمعه این شهر دیدار و پس از بازدید از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر با تولیت، اساتید و طلاب این مرکز علوم دینی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد، حوزه علمیه بناب؛ بزرگترین مرکز علوم دینی شمال‌غرب کشور شناخته می شود.

آیت الله اعرافی همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) ضمن بازدید از مدارس علمیه تبریز؛ در مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی شرکت خواهد کرد؛ سخنرانی در جمع اساتید و طلاب از دیگر برنامه‌های وی خواهد بود.

بنابر این گزارش، دیدار با اعضای شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، بازدید از آخرین مرحله احداث حوزه علمیه ثامن الحجج(عج) تبریز، بررسی وضعیت آموزش و پژوهش در مدارس علمیه استان و گفت‌وگو با برخی از ائمه جمعه استان از دیگر برنامه های مدیر حوزه‌های علمیه کشور است./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات