۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۶۳۱۷۷
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی در مدرسه علمیه خواهران الشتر برگزار می شود

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر گفت: نخستین دوره مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی با موضوع قرآن، امامت، مهدویت، نماز و مدافعان حرم در مدرسه علمیه خواهران این شهرستان برگزار می شود.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، ظهر امروز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با گرامی داشت اعیاد شعبانیه گفت: فرهنگ مهدویت باید در جامعه تبیین شود و ترویج این مهم لازمه مهدی یاوری است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدوی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های تبلیغی فرصتی مناسب در این زمینه است و باید آسیب های پیش روی جامعه را شناسایی کرد و با برنامه ریزی به مقابله با این آسیب ها پرداخت.

شاهوردی به شرایط انتظار اشاره و عنوان کرد: مهم ترین این شرایط شناخت معرفت امام زمان(عج) است و بالا بردن معرفت از علائم نزدیک شدن به ظهور است.

وی در ادامه به برگزاری نخستین مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات مذهبی نیز فرصتی بیرای تبیین و معرفی سازی ارزش ها به شیوه ای نوین است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با بیان اینکه مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی با موضوع قرآن، امامت، مهدویت، نماز و مدافعان حرم برگزاری می شود، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات مذهبی در رشته های طراحی و خوشنویسی برگزار می شود.

شاهوردی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه می توانند آثار خود را به آدرس لرستان، شهرستان الشتر، خیابان آیت الله بروجردی(ره)، مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر ارسال نمایند./9451//۲۰۳/خ 

ارسال نظرات