۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۶۳۲۱۰
در هفته مهدویت صورت می گیرد؛

فعالیت تبلیغی مبلغان در مدارس شهرستان بندر امام

مسؤول بنیاد مهدویت بندر امام با اشاره به برپایی جشن نیمه شعبان در سطح شهر، گفت: صبحگاه و تبلیغات مهدوی دانش آموزان با هدف ایجاد روحیه انقلابی و مهدی یاوری طی هفته مهدویت از سوی مبلغان در مدارس شهرستان برگزار می شود.
مهدویت

حجت الاسلام ناصر احمدی، مسؤول بنیاد مهدویت بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان به افتتاح دفتر بنیاد مهدویت شهرستان در 19 شعبان اظهار داشت: برگزاری مسابقه دل نوشته و نقاشی با محتوای امام زمان(عج) جهت معرفی آن حضرت به کودکان، برپایی ایستگاه صلواتی، راه اندازی کتابخوانی مجازی و معرفی کانال گل نرگس با هدف آشنایی با کلام امام عصر ارواحنا له الفداء و ایجاد فضای مناسب برای تبادل نظرات و بحث و گفت و گو درباره مهدویت را در هفته مهدویت مورد توجه قرار داده ایم.

مسؤول بنیاد مهدویت بندر امام با اشاره به برپایی جشن نیمه شعبان در سطح شهر عنوان داشت: برگزاری مراسم حفظ دعای فرج و عهد از سوی بسیج و آبفای شهرستان، درج حدیث مهدوی در سربرگ نامه های اداری، هدیه دادن به نام های مهدی و نرگس، برگزاری برنامه ورزش و مهدویت و دعای ندبه در طول هفته مهدویت در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام احمدی به آذین بندی اماکن و منازل اشاره و خاطرنشان کرد: صبحگاه و تبلیغات مهدوی دانش آموزان با هدف ایجاد روحیه انقلابی و مهدی یاوری را با کمک آموزش و پرورش و حضور طلاب و مبلغان در مدارس شهرستان برگزار کردیم.

وی بیان داشت: در سطح شهر نیز توزیع پوستر و بروشور و تبلیغات میدانی مورد تأکید قرار گرفت که در این باره شهرداری آذین بندی ها را متکفل شد.

مسؤول بنیاد مهدویت بندر امام با اشاره به صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین شورای ادارای شهرستان با عنوان مهدوی در طول هفته مهدویت افزود: در این برنامه هدف به تصویر کشیدن سپاهیان و یاران ولایی و نظامی امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام احمدی گفت: برگزاری سلسله نشست های مهدوی با موضوع آشنایی با مباحث مهدویت و پخت غذا و توزیع آن در میان ایتام و نیازمندان از برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته مهدویت است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات