۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۲۲۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن به دنبال تخریب قوه قضائیه است

آیت الله طه محمدی گفت: متاسفانه دشمن به دنبال آن است تا این چنین القا کند که قوه قضائیه در ایران ظلم می کند اما واقعیت خلاف این موضوع است و عوامل قوه قضائیه بسیار مظلوم واقع شده اند.
دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز در دیدار مدیرکل و مدیران دادگستری استان همدان استفاده صحیح از ظرفیت های موجود را مهم ترین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: متاسفانه در کشور ایران به دلیل استعداد زیاد ایرانیان و عدم استفاده درست از این استعداد آمار جرم بالا رفته است.

امام جمعه همدان فرهنگ سازی را تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی توصیف کرد و افزود: ما فقط از راه تربیت می توانیم با این مشکلات مقابله کنیم و با استفاده از قوه قهریه به نتیجه مناسبی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: صنایع دستی زندانیان تنها گوشه کوچکی از استعداد این افراد است که باید در جهت استفاده مثبت از آن گام برداریم و کاری کنیم که پس از گذراندن دوره محکومیت از این استعداد فقط در زمینه های صحیح و راه راست استفاده شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات و سختی های موجود در دستگاه فضا گفت: کار قوه قضاییه بسیار سخت است اما باید همیشه مراقب باشید که خدای نکرده از روی اشتباه حقی، ناحق نشود.

وی اضافه کرد: عزیزان شاغل در قوه قضائیه باید این موضوع را همیشه سرلوحه خود قرار دهند که همه بزرگان به دستگیری از مظلومان و ترس از آه مطلوم بسیار سفارش کرده اند.

امام جمعه همدان گفت: متاسفانه دشمن به دنبال آن است تا این چنین القا کند که دادگستری در ایران ظلم می کند اما واقعیت خلاف این موضوع است و عوامل دادگستری بسیار مظلوم واقع شده اند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات