۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۶۳۲۴۹

بقاع متبرکه ارومیه میزبان منتظران ظهور

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: به مناسبت نیمه شعبان و جشن میلاد حضرت مهدی(عج)، ویژه برنامه های مختلفی با حضور منتظران ظهور حضرتش در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ارومیه برگزار می شود.
انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است

علی بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی بشریت، حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه به مناسبت بزرگداشت این روز فرخنده، ویژه برنامه های مختلفی را در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ارومیه تدارک دیده است.

وی افزود: امروز و در آستانه سالروز میلاد امام زمان(عج) امامزادگان محمد و ابراهیم(ع) میزبان هیأت شهدای رسانه آذربایجان غربی و امامزاده غریب حسن(ع) میزبان روسای حراست های ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان بود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه افزود: همچنین امشب نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم جشن در بقاع متبرکه شهرستان ارومیه برگزار شده و در ارتباط با موضوعات دوران غیبت، شناخت امام عصر(عج)، ویژگی های منتظران و شرایط ظهور سخنرانی خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: فردا در امامزادگان و بقاع متبرکه ارومیه که به مناسبت میلاد مهدی موعود(عج) آزین بندی شده اند، با برپایی ایستگاه های شیرینی و شربت از دلدادگان و عاشقان امام دوازدهم شیعیان پذیرایی خواهد شد./936/ت303/ب1

ارسال نظرات