۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۳۰۳
امام جمعه موقت بیرجند:

مهدویت، منبع اتحاد دنیای بشریت و عالم تشیع است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان می خواهند مهدویت که منبع اتحاد دنیای بشریت و عالم تشیع است را تبدیل به منبع تفرقه کنند، گفت: دشمنان مغرض و دوستان ناآگاه می خواهند آسیب های مختلفی را بر پیکره بزرگ توحید وارد کنند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در پیاده‌روی منتظران ظهور که از میدان ابوذر به سمت حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: عمیق نگاه کردن به حقیقت مهدوی سبب می شود که امید، پویایی و فعالیت در جامعه ایجاد شود.

وی گفت: اگر شیعیان به درستی از اعتقادات خود استفاده کنند همواره مطالبه گر و امیدوار است و در حرکت به سمت وضعیت ایده‌آل گام برمی دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم، افزود: نیمه شعبان تنها برای جشن گرفتن نیست، هر چند جشن گرفتن خوب است اما کافی نیست و این یک سرمایه بزرگ است که باید انسان ها را آرام، غنی و سیراب کند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: این سرمایه بزرگ باید به فعلیت برسد و حفظ شود، سرمایه مهدویت باید آفت زدایی و آفت شناسی شود و بدانیم چه آفت ها و آسیب هایی این سرمایه را تهدید می کند.

وی ادامه داد: جامعه پویا، مطالبه گر و فعال اهل تشیع می‌توانند مانند سد پولادین در مقابل دنیای مادی و توطئه های دشمنان ایستادگی کنند و شیعه تنها مکتبی است که می تواند در مقابل مکاتب مادی بایستد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا با روش های غیرعلمی و ترور جامعه شیعه را مهار کنند؛ آن ها به دنبال این هستند که تفکر شیعه را دچار آسیب کنند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمنان می خواهند مهدویت که منبع اتحاد دنیای بشریت و عالم تشیع است را تبدیل به منبع تفرقه کنند، اظهار کرد: دشمنان مغرض و دوستان ناآگاه می خواهند آسیب های مختلفی را بر پیکره بزرگ توحید وارد کنند.

وی با بیان اینکه باید آسیب ها را بشناسیم و برطرف کنیم، افزود: دشمنان به دنبال تفرقه ایجاد کردن در میان شیعیان هستند؛ انتظار یک ارزش است و باید سازنده و امیدبخش باشد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات