۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۶۳۳۶۵

تأسیس ۲۵ مدرسه امین در خوزستان

حجت الاسلام عرب با بیان اینکه ۲۵ مدرسه امین در خوزستان تأسیس شده است، گفت: آغاز روشنگری در مدارس یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که آینده کشور را تضمین می کند.
مدارس امین

حجت الاسلام محمد عرب، مدیر مدارس امین خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: مقام معظم رهبری چندی پیش در سخنرانی برای مسؤولان تربیت معلم، اظهار کردند که دانش آموزان افزون بر کسب علم و دانش در مدارس باید کارهای انقلابی انجام دهند و بی تفاوت به کشور و دین خود نباشند.

مدیر مدارس امین خوزستان با بیان اینکه نیمی از مردم کشور خواسته یا ناخواسته با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ارگانی مهم و تأثیرگذار است؛ از این رو حوزه علمیه و طلبه ها در پی سخن رهبر معظم انقلاب در این باره تصمیم به ورود به مدارس گرفتند.

این مقام مسؤول ادامه داد: به فضل الهی و با برنامه ریزی های منسجم تاکنون 25 مدرسه امین در خوزستان تأسیس شده که طلبه ها و روحانیان مسؤولان و معلمان این مدارس هستند.

حجت الاسلام عرب تصریح کرد: دانش آموزان این مدارس باید در کنار درس خواندن با تشکیل گروه ها عضو شبکه کتاب خوانی حرفه ای شوند؛ چنان که والدین در همایش های آموزش والدین و معلم های مدارس امین به صورت ماهانه در جلسات دانش افزایی شرکت می کنند.

وی در پایان گفت: آغاز روشنگری در مدارس یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که آینده کشور را تضمین و اقتصاد مقاومتی را تحقق و سایر معضلات و مشکلات کنونی را برطرف می سازد./9454/ت303/ب1

ارسال نظرات