۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۶۳۴۰۰
مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان:

حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی بر همه واجب است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان گفت: تقوا، تهذیب، خلق و خوی حسنه و مکارم اخلاقی همه از صفات اصلی منتظران فرج است که باید همگی خود را مزین به این صفات کنیم.
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسام محمد رستگار، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان، عصر امروز در جمع طلاب این مدرسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عشق و علاقه مردم ایران به اهل بیت در جهان و در طول تاریخ بی نظیر است.

وی افزود: ایران اسلامی پایگاه تشیع در جهان است و مردم آن در راه اهل بیت عصمت و طهارت حتی از جان و مال خود نیز می گذرند و گذشته اند.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: تقوا، تهذیب، خلق و خوی حسنه و مکارم اخلاقی همه از صفات اصلی منتظران فرج است که باید همگی خود را مزین به این صفات کنیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان عنوان داشت: جوانان غیور ایران در مقابل گروهک های تکفیری و ضد دین و اهل بیت سینه سپر کردند و چه حماسه هایی که خلق نشد.

وی ادامه داد: دشمنان دین و انقلاب به خوبی دریافته اند که فلسفه انتظار در بین شیعیان نهادینه شده است و به هر طریقی قصد دارند تا این امید به فرج و انتظار ظهور صاحب الامر را تبدیل به یاس کنند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) است گفت: امام خمینی(ره) با تبیین و ثمرات انتظار انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و فرمودند که این پرچم و صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر است.

حجت الاسلام رستگار تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: انقلاب پرچم عزت این ملت است و ملت این پرچم را در دست استوار خود محكم نگه خواهد داشت و بفضل پروردگار تسلیم امامزمان ارواحنا فداه و عجل الله فرجه خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان ابراز کرد: حفظ و پاسداری از این انقلاب بر همه ما واجب است و نباید بگذاریم تا دشمنان چشم طمع به این انقلاب که زمینه ساز و مقدمه انقلاب جهانی و آسمانی حضرت مهدی(عج) است، داشته باشند.

وی در پایان طلاب را به کسب تقوا، تحصیل علم و مزین شدن به مکارم اخلاقی دعوت و این صفات را از ملزومات اصلی طلبگی معرفی کرد./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات