۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۴۰۵
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

همه برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی سبب ایجاد فرصت های شغلی می شود، گفت: همه باید برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری احساس مسؤولیت داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مجلس خبرگان بعدازظهر امروز در همایش شورای اسلامی شهر، بخش و روستاهای اشترینان با اشاره به ماهیت شوراها گفت: در شوراهای روستایی و شهری باید تمرکز عقول، علوم و دیدگاههای مختلف حاکم باشد.

وی اظهار داشت: قرار گرفتن موارد فوق در کنار یکدیگر و مدیریت آن ها در شوراها موجب میشود عملکردها خروجی بهتر و کاربردی تری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی به نام گذاری سال از سوی رهبری اشاره و عنوان کرد: انتخاب شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بهترین فرصت بوده تا با تکیه بر تلاش و مجاهدت بتوان اقدامات مؤثری در زمینه اشتغال و اقتصاد کشور انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه در سایه کار و تلاش باید خروجی های خوبی در عرصه اقتصادی ارائه دهیم، ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیازمند عزم و اراده جدی است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی وجود نیروی جوان و تحصیل کرده را ظرفیتی خوب دانست و گفت: تحقق شعار سال و تقویت کالای ایرانی زمینه سال اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان است.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی سبب ایجاد فرصت های شغلی می شود، ابراز کرد: همه باید برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری احساس مسؤولیت داشته باشند.

استفاده از ذخایر زمینی لرستان لازمه اشتغال زایی است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در ادامه به وجود ذخایر زمینی در لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: استخراج و بهره برداری از این ذخایر عاملی مهم برای اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات