۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۶۳۴۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

ساماندهی ۶۰۰ بانوی طلبه و اساتید حوزه علمیه در سامانه تبلیغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از ساماندهی فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ خبر داد و گفت: ۶۰۰ بانوی مبلغ در سامانه تبلیغ نام نویسی کرده اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ دین

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از حوزه های علمیه و مبلغان دین به عنوان پرچمداران صیانت از عرصه دین و ولایت یاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ در جامعه و نقش مبلغان در هدایت دینی و بصیرت بخشی آحاد مردم به ویژه نسل جوان افزود: مدارس علمیه از ظرفیت عظیم تبلیغی برخوردار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: در کنار فعالیت تبلیغی برادران مبلغ، از ظرفیت تبلیغی خواهران حوزه نیز در عرصه تبلیغ استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بسیاری از طلاب خواهر در جلسات خانگی، مدارس و دیگر مناطق تبلیغی در حال فعالیت و انجام رسالت تبلیغی خود هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به ساماندهی فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ، گفت: ۶۰۰ طلبه خواهر و استاد حوزه خواهران استان لرستان در سامانه تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی نام نویسی کرده اند.

وی در ادامه هدف از ساماندهی فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ را اثرگذاری بیشتر تبلیغ در جامعه عنوان کرد و افزود: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جلسات خانگی نیز رصد می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره های آموزشی ویزه مبلغان خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول سال و به منظور ارتقای توانایی تبلیغی مبلغان و آشنایی با شیوه های نوین تبلیغی دوره های آموزشی برگزار می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات