۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۶۳۵۸۴
نماینده مجلس:

انیمیشن بستر لازم برای نهادینه کردن فرهنگ را ایجاد می کند

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: رهبر معظم انقلاب از هنرمندان و مسؤولان این مساله را خواستار هستند که ایران قطب پویانمایی در دنیا شود و همه کسانی که در این مساله صاحب نظر هستند باید به میدان بیایند.
احد آزادیخواه(تیتر)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی پویا نمایی که در سالن اجلاس دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ اظهار داشت: نبرد امروز در جامعه نبرد رسانه ای و فرهنگی است.

وی با بیان این مطلب که نمایندگان استان همدان اهتمام خود را در زمبنه فرهنگ متمرکز کرده اند ابراز داشت: امروز باید دانست که پویانمایی در یک زمینه فعالیت نمی کند و آثاری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی به همراه دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولان فرهنگی و رسانه ای کشور باید با تمام توان و تلاش، استعدادهای موجود در این زمینه را منکشف و بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی ساخت انیمیشن در موضوعات مختلف به ویژه کودک و نوجوان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ساخت انیمیشن در زمینه کودک و نوجوان می تواند تا حد زیادی در نهادینه کردن مصرف کالای داخلی در جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام آزادیخواه ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از هنرمندان و مسؤولان این مساله را خواستار هستند که ایران قطب پویانمایی در دنیا شود و همه کسانی که در این مساله صاحب نظر هستند باید به میدان بیایند.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمنان تصریح کرد: در حالی که تنها سه کشور فارسی زبان در دنیا وجود دارد؛ ۳۰۰ شبکه فارسی در رسانه های مختلف جهان فعالیتی گسترده دارند و این نشان از عمق مساله در جامعه جهانی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: معرفی شکاف های اجتماعی و معضلات فرهنگی ویژگی مهم انیمیشن و پویانمایی است مه باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات