۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۶۳۶۲۶
به مدت سه روز؛

گردهمایی معاونان تبلیغ کشور در بابلسر آغاز به کار کرد

گردهمایی معاونان تبلیغ سراسر کشور از امروز به مدت سه روز در بابلسر آغاز به کار کرد.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گردهمایی معاونان تبلیغ سراسر کشور از امروز به مدت سه روز در بابلسر آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه امروز در این همایش، برگزاری چنین نشست هایی را کاربردی عنوان کرد و گفت: باید در این گونه نشست ها نقاط ضعف و قوت تبلیغ بررسی و راهکارهای لازم به منظور تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی در کشور ارائه شود.

وی با بیان این که تا پیش از این همه نشست ها و گردهمایی معاونان تبلیغ در قم برگزار می شد، افزود: در این نشست های کاربردی که مسؤولان تبلیغی همه استان ها حضور دارند می توان تصمیمات مناسبی را جهت رونق فعالیت های تبلیغی اتخاذ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به این که معاونان تبلیغ سراسر کشور هر ماه یک بار برنامه و راهکارهای خود را به منظور کیفی و بهینه سازی برنامه های تبلیغی در این نشست های کاربردی ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: به طور حتم گردهمایی معاونان تبلیغ فرصت مناسبی برای استفاده هر استان از تجارب و موفقیت های دیگر استان ها است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در ادامه سخنان خود با بیان این که در این نشست سه روزه کمیسیون های تخصصی با موضوعات کاربردی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در نخستین روز این همایش کمیسیون های اعزام مبلغ، بینات، ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه، فرق و مذاهب و خودکفایی تبلیغ با حضور معاونان تبلیغ سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون نقاط ضعف و قوت این برنامه ها خواهند پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با تأکید براین که هر یک از معاونان تبلیغ استان ها نظر و دیدگاه خود را پیرامون موضوعات طرح شده در کمیسیون ها مطرح خواهند کرد، بیان داشت: نتیجه بحث های صورت گرفته در هریک از کمیسیون ها به صورت گزارش و تصمیم گیری نهایی در این گردهمایی ارائه خواهد شد.

وی ارائه گزارش کمیسیون رسانه و بحث پیرامون آن، توجیه برنامه های اداره فرهنگی، هنر و رسانه، ارائه گزارش کمیسیون فرق و مذاهب و بحث پیرامون آن و همچنین توجیه برنامه های این اداره را از جمله مهم ترین برنامه های نخستین روز گردهمایی سه روزه معاونان تبلیغ کشور اعلام کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به ارائه گزارش کمیسیون هجرت و و توجیه برنامه های اداره هجرت و امور مبلغان در روز دوم این همایش سه روزه اشاره کرد و گفت: در این نشست های تخصصی طرح هجرت معاونت تبلیغ نیز به صورت کارشناسی و دقیق مرود بحث و بررسی و تصمیمات مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی و تقویت این طرح از سوی اداره هجرت و امور مبلغان گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام نبوی ارائه گزارش کمیسیون همکاری ها، توجیه برنامه های اداره همکاری های تبلیغی، ارائه گزارش کمیسیون خودکفایی و توجیه برنامه های نظارت و ارزیابی و اداری مالی، ارائه برنامه های امور استان ها و توجیه برنامه های اداره مطالعات و پژوهش های تبلیغی را از جمله مهم ترین برنامه های روز دوم گردهمایی معاونان تبلیغ عنوان کرد.

وی با بیان این که در روزپایانی این همایش معاونان تبلیغ با ارائه گزارش کار از فعالیت های تبلیغی در هر استان تجربیات خود را در اختیار دیگر معاونان قرار خواهند داد، گفت: همچنین مراسم اختتامیه این نشست سه روزه نیز ظهر فردا برگزار خواهد شد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات