۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۷۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نگذاریم بسیج طعمه نفوذ دشمنان شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بسیج نعمت بسیار بزرگ و هدیه امام راحل به انقلاب است و نباید بگذاریم این نعمت طعمه نفوذ بیگانگان و دشمنان شود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه بجنورد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام تلاش می‌کنند؛ به همین دلیل لازم است اعتقاد و ایمان به خدا در بین مردم و مسؤولان و اعتماد به نظام اسلامی تقویت شود تا در راه اجرای آرمان‌های شرعی و انقلابی سربلند شویم.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران دشمنان عنود و سرسختی دارد که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده‌اند از هر راهی برای تضعیف و از بین بردن اعتقاد و اعتماد مردم به انقلاب اسلامی وارد می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های نهاد عقیدتی سیاسی، تقویت اعتقاد و اخلاق کارکنان است که در این راه باید از شیوه‌های نوین استفاده کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه استان خراسان شمالی تصریح کرد: همه ما موظفیم به‌عنوان بسیجی انقلابی به این نظام و انقلاب خدمت کنیم و لازم است که بدانیم اعمال ما به‌ حساب اسلام و نظام اسلامی نوشته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اعمال خوب ما اسلام و نظام اسلامی را سربلند و اعمال بد ما آن را خدشه‌دار می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تأکید کرد: ما و اعمال ما همواره زیر ذره‌بین و تحت نظر هستیم و آیندگان از تاریخ ما یاد خواهند کرد؛ بنابراین چه خوب است که خاطره و تاریخی خوب و عزتمندانه از خود به جای بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: تلاش کنیم تا افق روشنی را برای آیندگان از خودمان به جای بگذاریم تا نسل جدید و آینده کشور از ثمرات و خدمات ما بهره ببرند.

وی اضافه کرد: بسیج فرصتی طلایی برای این کشور و نظام بوده و اگر این انقلاب 40 سال را با عزتمندی سپری کرده، این مهم مرهون نقش بسزای نهاد مقدس بسیج است./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات