۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۶۳۷۱۸
نماینده مجلس مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برای تعالی پویانمایی در کشور باید از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی بهره گیری کنیم و این گام مهمترین مساله در زمینه فرهنگ است.
خجسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس عصر یکشنبه در اتاق خبر جشنواره پویانمایی با اشاره به اهمیت گردشگری در استان همدان ابراز داشت: استان همدان با برگزاری این جشنواره گام مهمی را در ترغیب گردشگری در استان برداشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تعالی پویانمایی در کشور باید از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی بهره گیری کنیم و این گام مهمترین مساله در زمینه فرهنگ است.

خجسته با بیان این مطلب که بسته فرهنگی باید به مدیران ارائه شود، گفت: برگزاری جشنواره هایی از این دست می تواند تا حد زیادی در زمینه اشتغال و مقابله با بیکاری راهگشا باشد و بی شک مدیران تحول گرا بسیار اثر گذار خواهند بود.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده این رویداد در استان همدان تاکید کرد: دبیرخانه جشنواره پویانمایی در استان همدان ماندگار شد و دلیل این امر پیگیری مسؤولان و همچنین با شکوه برگزار کردن این جشنواره است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران و مسؤولان باید با بهره گیری از ظرفیت غنی فرهنگی در استان همدان تمام تلاش خود را برای پویایی این صنعت در کشور به کار گیرند.

وی در پایان گفت: همدان مهد تمدن و فرهنگ است و غنای فرهنگی و مذهبی این استان باید در زمینه گردشگری مذهبی معرفی شده تا همگان ظرفیت های مهم این استان را شناسایی کنند./۹۷۹/پ204/ب1

ارسال نظرات