۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۶۳۷۶۰
حجت‌الاسلام احمدی:

دست‌یابی به جامعه تراز اسلامی درگرو تبیین فرهنگ ولایت است

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ امامت و ولایت در جامعه، گفت: فرهنگ ولایت انسان‌ساز بوده و اگر ساختار جامعه با الگوی ولایی ترسیم شود جامعه به عصر ظهور نزدیک‌تر می‌شود.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی، امروز در نشست با کارکنان این نهاد، با اشاره به اهمیت توسل به ائمه اطهار و مددجویی از درگاه باری تعالی در انجام وظایف، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما بنیان‌های اعتقادی قوی و محکمی دارند و در هر جا که کار می‌کنند از ائمه اطهار مدد می‌گیرند.

وی افزود: این در حالی است که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که آن را گرگ‌صفتانی اراده می‌کنند که دستور می‌دهند انسان‌ها را سر ببرند و به نوامیس مردم تعرض کنند، انسان‌نماهایی که محسن حججی‌ها را سر بریده و صیاد شیرازی‌ها را ترور می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر لحظه آبستن حوادث ناگوار است؛ اما با وجود این ما در جغرافیایی زندگی می‌کنیم که غیرت و مردانگی، تعصب و وطن‌دوستی، همدلی و همراهی و همکاری علی‌رغم تمام مشکلات به‌خوبی تعریف می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات، وقتی به اصالت و عقبه و به تاریخ و فرهنگ اسلامی مملکت خود نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ امامت و ولایت در جامعه، اظهار کرد: فرهنگ ولایت انسان‌ساز بوده و اگر ساختار جامعه با الگوی ولایی ترسیم شود جامعه به عصر ظهور نزدیک‌تر خواهد شد.

وی گفت: اگر می‌خواهیم از ظلمات دنیوی راه به سلامت ببریم باید معرفت امام را بیابیم و در نور او از این تاریکی‌های عصر جدید رهایی یابیم.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات و کشتی هدایت امام است؛ زیرا در معرفت امام می‌شود خدا را عبادت کرد و پرچم دین را برافراشته نگاه داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز انقلاب اسلامی ما را وارد مرحله جدیدی کرده که به برکت آن می‌توان به این معرفت دسترسی بیشتری داشته باشیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات