۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۶۳۷۸۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسالت حوزه های علمیه تقویت روحیه انقلابی و جهادی است

حجت الاسلام سرایی گفت: رسالت حوزه های علمیه تقویت روحیه انقلابی و جهادی است و اگر همچون زمان انقلاب با روحیه انقلابی و اخلاص تلاش کنیم به هر آنچه که می خواهیم دست می یابیم.
حجت الاسلام سرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در همایش تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان ارومیه با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیت با پیروی از امام خمینی(ره) همیشه پیشتاز بوده که در حال حاضر دشمن در تلاش برای حذف روحانیت از صحنه است.

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل هزاران کارگروه در ارتباط با دفاع مقدس گفت: در حوزه های علمیه با وجود ۵۰۰ شهید روحانی، کارگروهی تشکیل نشده است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با تاکید بر بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، ابراز کرد: متاسفانه تا کنون فیلم ساده ای در ارتباط با شهید باکری و یا شهدای شاخص استان ‌ساخته نشده است.

وی  با بیان اینکه باید روحیه انقلابی، ایثارگری و ایستادگی های شهدا برای نسل جوان بازگو شود، اذعان داشت: دشمن به دنبال ناامید کردن ملت و جوانان و نا کارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است در حالیکه امروز شاهد اقتدار، عزت و صلابت نظام جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، فشارها و فضاسازی علیه نظام و انقلاب هستیم.

حجت الاسلام نفقلی زاده سرایی به حرکت نمادین مشاور رییس جمهور آمریکا و پاره کردن برجام اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت های ناشایست، هیچ خللی در هویت و جایگاه ایران اسلامی وارد نمی کند، اینجا ایران است نه عربستان و جوانانی همچون محسن حججی را تربیت کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: رسالت حوزه های علمیه تقویت روحیه انقلابی و جهادی است، اگر همچون زمان انقلاب با روحیه انقلابی و اخلاص تلاش کنیم به هر آنچه که می خواهیم دست می یابیم.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت استاد شهید مطهری گفت: شهید مطهری یک تن و یک امت بود و به تنهایی در مقابل تفکر مارکسیستی ایستاد.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اذعان بر اینکه با گذشت زمان فضای معنوی کم رنگ تر شده و مادیات بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، افزود: با روحیه مادی نمی توان از انقلاب دفاع کرد، تنها با روحیه انقلابی و جهادی می توانیم رسالت خود را در برابر اسلام و انقلاب انجام دهیم.

وی رسالت حوزه های علمیه را در شرایط فعلی بسیار سنگین دانست و گفت: خروجی حوزه های علمیه باید طلاب انقلابی باشد که بتواند رسالت خود را انجام‌ دهند.

همایش تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان ارومیه در حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) برگزار و از ۱۲ نفر از اساتید بسیجی تجلیل شد./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات