۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۶۳۹۰۰
امام جمعه الشتر:

هویت بخشیدن به جامعه از برکات وجود معلمان است

امام جمعه الشتر با اشاره به نقش معلم در عرصه تعلیم و تربیت نسل جوان گفت: اگر جامعه ای هویت پیدا می کند از برکات وجود معلم است.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در مراسم گرامی داشت هفته معلم گفت: معلم در عرصه تعلیم و تربیت رسالت خطیری بر دوش دارد و در این عرصه بدون چشم داشتی فعالیت می کند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری و اندیشه ایشان الگوی معلمان در عرصه تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه تأکید کرد: معلمان ادامه دهنده راه، روش و تفکر انقلابی شهید مطهری باشند.

امام جمعه الشتر با قدردانی از زحمات معلمان در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان خاطرنشان کرد: معلم برای رشد و تعالی دانش آموز زحمت می کشد و به دانش آموزان شخصیت می دهد.

وی با اشاره به رسالت خطیر معلم در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه اظهار داشت: اگر جامعه ای هویت پیدا می کند از برکات وجود معلم است.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تقویت فرهنگ تکریم از اقشار مختلف در جامعه عنوان کرد: اگر تجلیلی در جامعه صورت می گیرد برای این است که جامعه نسبت به یک قشر خاص دیدگاه اش متفاوت باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید جامعه را نسبت به مقام معلم آگاه و آشنا ساخت، ادامه داد: مسؤولان باید وظیفه خود را در تکریم اقشار مختلف انجام دهند و در مراسم تجلیل از مقام معلم حضور داشته باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات