۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۶۳۹۸۷
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری:

مسؤولان دیگر با ساده‌اندیشی به دشمنان اعتماد نکنند

نماینده خبرگان با بیان این که آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات خود پایبند نبوده است، گفت: عبرت برجام برای مسؤولان این بود که دیگر هیچ‌گاه با ساده‌اندیشی به دشمنان اعتماد نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: خروج آمریکا از برجام هیچ صدمهای بر جمهوری اسلامی ایران وارد نمیکند.

وی اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا به مردم القا کنند که خروج آمریکا از برجام مقدمات تقابل نظامی میان آمریکا و ایران را فراهم میآورد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که آمریکا در شرایطی نیست که به دنبال جنگ با ایران باشد، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور مقتدری است و توان دفاعی بالایی دارد. آمریکا اگر میتوانست، مدتها پیش به ایران حمله میکرد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ اتحاد و انسجام ملی، ابراز داشت: مسؤولان، نهادها و ارگانهای مختلف باید به طوری با یکدیگر متحد باشند که تنها یک صدا از کشور به گوش مردم برسد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: همه مردم و مسؤولان باید بر محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و با افرادی که به دنبال بر هم زدن وحدت ملی هستند، مقابله شود.

وی گفت: بیتردید جمهوری اسلامی ایران گزینههای بسیاری در برابر خروج ایالات متحده آمریکا از برجام دارد و هر زمانی که لازم باشد، متقابلاً اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان این که آمریکا هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است، اظهار داشت: عبرت برجام برای مردم و مسؤولان این بود که دیگر هیچگاه با سادهاندیشی به دشمنان اعتماد نکنند.

وی ادامه داد: متأسفانه ایران بدون توجه به اقدامات آمریکا، به همه تعهدات خود عمل کرد، در حالی که مذاکره کنندگان هستهای باید قرارداد برجام را به گونهای تنظیم میکردند که جمهوری اسلامی ایران همزمان با طرفهای مقابل به تعهدات خود عمل میکرد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات