۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۶۴۰۰۲
صالحی خبر داد؛

شرکت ۲۲۵ طلبه خواهر در جشنواره علامه حلی لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری دومین سال جشنواره علامه حلی به صورت استانی در لرستان اشاره کرد و گفت: ۲۲۵ نفر از خواهران طلبه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
جشنواره علامه حلی

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری جشنواره علامه حلی فرصتی مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال است که جشنواره علامه حلی به صورت استانی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری استانی جشنواره علامه حلی شور و انگیزه طلاب را برای شرکت و انجام فعالیت های پژوهشی دو برابر کرده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه 225 نفر از خواهران طلبه آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند، یادآور شد: آثار پژوهشی دریافتی به صورت اجمالی و تفصیلی ارزیابی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ارزیابی اجمالی رو به پایان بوده و ارزیابی تفصیلی آغاز می شود و طلاب برادر و خواهر در سطوح و پایه های مختلف آثار پژوهشی خود را ارسال کرده اند.

صالحی با اشاره به اینکه در نخستین دوره برگزاری جشنواره علامه حلی به صورت استانی شاهد رشد سه برابری آثار پژوهشی طلاب بودیم، عنوان داشت: افزایش آثار ارسالی پژوهشی طلاب در سال جاری نمایانگر تحرک و پویایی طلاب در عرصه پژوهش است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی جدی و دقیق می توان شاهد رشد کمی و کیفی آثار پژوهشی طلاب بود و فعالیت پژوهشی طلاب را به سمت نیازهای جامعه هدایت کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: به منظور تقویت برنامه های پژوهشی طلاب در مرکز استان تأسیس پژوهشکده ضروری است و همواره در طول سال کارگاه های پژوهشی ویزه اساتید پژوهش برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات