۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۰۷۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

خدمتگزاری به مردم بالاترین نعمت است

آیت الله طه محمدی گفت: دنیا زود گذر است این فرصت خدمتی که مسؤولان دارند باید سعی کنند برای کمک به نیازمندان به نحو احسن از آن استفاده کنند.
سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور سخنرانی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در همایش سراسری مدیران حراست بهزیستی کل کشور که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه ارزش کمک به افراد ناتوان در اسلام گفت: اهمیت کمک به دردمندان به حدی است که در احادیث بزرگان دین اسلام ثواب آن را بالاتر از یک ماه اعتکاف در مسجد عنوان کرده اند.

وی کمک به نیازمندان را امور بسیار سختی عنوان کرد و افزود: حضور افرادی که دارای معلولیت های جسمی و ذهنی هستند در جامعه به نوعی وسیله امتحان برای دیگر بندگان است.

آیت الله طه محمدی بیان کرد: انسان باید زکات هر نعمتی که خداوند به او داده است را بدهد و زکات توانایی و سلامت انسان کمک به نیازمندان و ناتوانان است.

وی به آمار بالای تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: هر سال به خاطر تصادفات رانندگی چند هزار نفر آسیب جدی می بینند آیا واقعا عواطف انسان قبول می کند که این عزیزان را به حال خودشان رها کنند.

امام جمعه همدان ابراز کرد: ارزش کمک به یک فرد ناتوان حتی برای عبور دادن او از خیابان به اندازه ای است که اگر کل کره زمین را طلا فرض کنید در مقابل ثواب این عمل به اندازه نوک سوزنی خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید شکرگزار این توفیق خدمت که خدای تعالی به شما داده است باشید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان به لزوم برخورد صحیح با نیازمندان پرداخت و گفت: در برخورد با مردم نیازمند این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که این نعمتی است از طرف خداوند که به شما روی آورده و اگر شکر گزار این نعمت باشید ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: خیلی از افراد دارای مقام بالایی بودند اما هنگامی که دچار غرور شدند سریعا از جایگاهی که در آن بودند کنار گذاشته شدند.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: دنیا زود گذر است این فرصت خدمتی که شما دارید باید سعی کنید برای کمک به نیازمندان به نحو احسن از آن استفاده کنید.

وی کمک رسانی را تنها مخصوص انسان ندانست و آن را متعلق به تمام مخلوقات توصیف کرد و گفت: فراوان داریم افرادی را که در حق مخلوقات خدا نه فقط انسان ها بلکه حیوانات احسان کردند و خدا پاداش بزرگی را به خاطر همین کارشان به آن ها داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان سختی کار پرسنل بهزیستی گفت: به اعتقاد بنده اداره بهزیستی باید کالبد شکافی شود چرا که هزاران مسئولیت به یک قسمت سپرده شده است و این کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام ابراز کرد: امروز را باید جشن بگیریم زیرا اگر در این کشور بسیار غنی که خدا به ما اعطا کرده است بتوانیم با مدیریت درست جلو برویم دنیا محتاج ما خواهد بود./979/پ203/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
دنیا زود گذر است و فرصت خدمت به مردم را نباید هدر داد
0
0