۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۶۴۰۹۴
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تمام تمرکز دشمن نفوذ کردن در نظام برای ضربه به انقلاب است

حجت‌الاسلام‌ کاویانی‌راد با تأکید بر این که استراتژی دفاع در مواجهه و مقابله با نفوذ دشمنان لازم است اما کفایت نمی‌کند، گفت: بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله صد در صدی در برابر نفوذ دشمنان، علاوه بر استراتژی دفاع، باید برنامه‌ای برای هجوم نیز داشته باشد.
کاویانی راد

حجت‌الاسلام‌ محمدحسن کاویانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشاتشان خطاب به مسؤولان و کارگزاران نظام نکاتی را گوشزد کردهاند، دشمنان جمهوری اسلامی ایران دیگر از تهاجم نظامی به ایران مأیوس شدهاند، از این رو تلاش میکنند تا با نفوذ در بدنه داخلی نظام، به آن صدمه بزنند.

حجت‌الاسلام‌ کاویانی‌راد با اشاره به ضرورت دفاع در برابر نفوذ دشمنان، ابراز داشت: بحث دفاع در برابر نفوذ دشمنان، نوعی استراتژی است که در مقطعی از نفوذ کارساز خواهد بود، اما شکی نیست که صرف دفاع کافی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: بیتردید از طریق ایجاد ساز و کارهای دقیق نظارتی، به کارگیری افراد قابل اعتماد، ایجاد سیستمهای دقیق اداری و کوتاه کردن دست افرادی که ضریب تحمل کمتری نسبت به طمع و تحریک دشمنان دارند، تا حدی میتوان از نفوذ دشمن جلوگیری کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: خود مسؤولان نیز باید به این مسأله باور داشته باشند که دشمن در حال تلاش برای نفوذ در ابعاد و لایههای مختلف حکومت است. تا زمانی که چنین باوری در مسؤولان کشور نهادینه نشود، احساس نیازی در مقابله با نفوذ به وجود نخواهد آمد.

وی با تأکید بر این که  استراتژی دفاع در مواجهه و مقابله با نفوذ لازم است اما کفایت نمیکند، گفت: بیتردید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله صد در صدی در برابر نفوذ دشمنان، علاوه بر استراتژی دفاع، باید برنامهای برای هجوم نیز داشته باشد. 

حجت‌الاسلام‌ کاویانی‌راد اظهار داشت: وقتی نفوذ جدیتر میشود، باید با حمله کانونی به سمت آن، زمینه رشد و فعالیت آن گرفته شود. به همین علت از یک سو باید موقعیتها و نفوذگاههای عناصر داخلی سد شود و از سوی دیگر نیز با عملکرد هجومی نسبت به پایگاهی که نفوذ را هدایت و پشتیبانی میکند، آن را نابود کرد./878/

ارسال نظرات