۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۶۴۱۰۵

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در پردیس آیت الله طالقانی قم

یادواره شهدای مدافعان حرم در دانشگاه پردیس آیت الله طالقانی قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و همچنین دانشجویان و اساتید برگزار شد.
ماندگاری / یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای مدافعان حرم در دانشگاه پردیس آیت الله طالقانی قم با حضور دانشجویان و اساتید در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در این مراسم باشکوه به سخنرانی پرداخت و به تبیین جایگاه والای «معلم» از دیدگاه روایات پرداخت.

رییس مؤسسه روایتگری سیره شهدا همچنین در ادامه سخنان اش خصوصیاتی که مردم برای پیاده سازی حکومت اسلامی نیاز دارند را مورد بررسی قرار داد و اساسی ترین لازمه این کار را ولایت مداری توصیف کرد.

گفتنی است، این مراسم با اجرای گروه تشریفات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد و در ادامه استادان کارگری و مداحی به روایتگری از جبهه های حق علیه باطل پرداختند.

لازم به ذکر است، در کنار مراسم یادواره، نمایشگاهی جهت معرفی و تبیین کالای ایرانی برپا شد.

همچنین قابل ذکر است، برنامه کرسی آزاد اندیشی از دیگر فعالیت های دانشگاه پردیس آیت الله طالقانی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی؛ سود یا ضرر» در روز سه شنبه  در همین مکان با حضور اکبر ابدالی محمدی عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور برگزار شد./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات