۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۶۴۱۷۵
حجت الاسلام غلامی:

همایش طلایه داران تبلیغ در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ خبر داد و گفت: این همایش با حضور مبلغان اعزامی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری همایش«طلایه داران تبلیغ» خبر داد و بیان داشت: این همایش با حضور مبلغان اعزامی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» 25 اردیبهشت ‌ماه جاری و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامی هدف از برگزاری همایش«طلایه‌داران تبلیغ» را آشنایی مبلغان اعزامی به مناطق شهری و روستایی لرستان در ایام رمضان با شیوه های نوین تبلیغی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تبلیغ بهتر، مؤثر تر و پربارتر مبلغان در راستای بیان احکام دین و پاسخگویی به سؤالات و شبهات آحاد مردم به ویژه بین نسل جوان این جلسه توجیهی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان مبلغان به مناطق تبلیغی شهری و روستایی اعزام و تا پایان ماه مبارک در این مناطق مسقر هستند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 278 عنوان کتاب در قالب یک هزار و 794 جلد توسط سازمان تبلیغات اسلامی در بین شبستان مساجد شهرستان‌های لرستان وادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها توزیع می‌شود، گفت: این کتاب‌ها با موضوعات مذهبی، کودک، ادبیات، فلسفی، متفرقه و تاریخ است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات