۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۶۴۳۰۰
آیت الله طبرسی:

ملت ایران تسلیم زیاده خواهی های ‌آمریکا نخواهد شد

آیت الله طبرسی با بیان این که همچنان مرگ بر آمریکا شعار محوری ملت ایران است، گفت: آمریکا پس از برجام هیچ تلاشی برای انجام تعهدات خود انجام نداد و همواره در پی سنگ اندازی در این توافق بین المللی بود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک از ماه پر فیض و برکت رمضان به عنوان ماه زدودن گناه ها و ترک معصیت یاد کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرند.

وی، ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداوند دانست و با تأکید براین که هیچ یک از ماه های سال به اندازه ماه مبارک رمضان با برکت نیست، ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران اسلامی نیز در این ماه پرفیض با حضور در سطح مساجد وتکایا از معنویت این ماه بهره مند می شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خداوند متعال در ماه مبارک رمضان کارنامه قبولی را به افراد و بندگان مخلص خویش اعطاء می کند و آنها را مرحله بندگی خویش می‌رساند، افزود: باید بتوانیم در هر سال روحیه رمضان سال قبل را با خود داشته باشیم و اسیر هوا و هوس نفس شیطان اماره نشویم.

آیت الله طبرسی از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی و پیرایش نفس عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت معنوی این ماه در جهت ترویج و گسترش مبانی دینی در جامعه بهره گرفته شود.

وی بر ضرورت تقویت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: این ما پر فضیلت فرصت بسیار ارزشمندی برای انس بیشتر با کلام الهی و معارف قرآنی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و با بیان این که نباید به بهانه مسافر بودن به این ماه بی حرمتی شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز باید جلوی روزه‌خواری را در اماکن عمومی بگیرد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج آمریکا از برجام آن را نشانه سندی دیگر بر بدعهدی آمریکایی ها دانست و گفت: از همان ابتدا مشخص بود که آمریکایی ها به توافق هسته ای پایبند نخواهند ماند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان ابتدای مذاکرات نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشدار داده بودند، افزود: اما متأسفانه عده ای در این کشور از همان ابتدا تأکید بر مذاکره با آمریکا داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها به هیچ اصول و توافقی پایبند نیستند، تصریح کرد: این اوج ساده لوحی است که عده ای فکر می کنند آمریکایی ها اهل مذاکره و صلح هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران تاریخی دیرینه دارد، افزود: این کشور مستکبر در چهار دهه اخیر از همه توان خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شکست های متعدد آمریکا در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح جمهوری اسلامی در منطقه بسیاری از سیاست های استکباری آمریکا در خاورمیانه را به بن بست کشانده است.

وی با اشاره به این که ملت ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و هیچ گاه فریب نقشه های آمریکایی ها را نخواهند خورد، افزود: این ملت آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های آنها کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه ساری با بیان این که همچنان مرگ بر آمریکا شعار محوری ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا پس از برجام هیچ تلاشی برای انجام تعهدات خود انجام نداد و همواره در پی سنگ اندازی در این توافق بین المللی بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران چهل سال است با انسان‌های بداخلاق و حیوان صفت مواجه هستند، گفت: دشمنی استکبار جهانی با اصل انقلاب و نظام اسلامی و این تقابل همواره وجود خواهد داشت.

وی با بیان این که نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه موجب عصبانیت آمریکا و دیگر کشورهای غربی شده است، افزود: مقام معظم رهبری قرص و محکم ایستاد چراکه استکبار خواهان این نیست ما در جهان حضور داشته باشیم و عزتی که برای ما به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمد را نمی‌خواهند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات