۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۶۴۳۱۵
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد «مرگ بر آمریکا» در استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

مردم استان چهارمحال و بختیاری، امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور یکپارچه در راهپیمایی ضداستکباری، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و خروج یکطرفه آمریکا از برجام را محکوم کردند.
تجمع مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور، مردم استان چهارمحال و بختیاری، پس از اقامه نماز جمعه با مشتهای گره کرده در راهپیمایی ضداستکباری شرکت کردند و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و خروج یکطرفه آمریکا از برجام را محکوم کردند.

امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری نشان دادند از تهدیدهای بی پایه آمریکا ذره ای هراس ندارند و شعار «مرگ بر آمریکا» جزء اعتقادات و باورهای قلبی آنها است و هیچ گاه از خواسته های به حق خود کوتاه نخواهند آمد.

امروز در زیر بارش باران رحمت الهی، زن و مرد، کوچک و بزرگ، همه آمدند تا نشان دهند پشتیبان واقعی نظام و رهبری هستند و در بزنگاه های حساس انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز این راهپیمایی که از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و تا چهارراه بوعلی ادامه داشت، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، روحانیون، جوانان، خانواده شهدا و در یک کلام عموم مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد در این مراسم با اشاره به اینکه امروز آمریکا دیگر اعتباری در جهان ندارد، خاطرنشان کرد: باید پرونده برجام هر چه زودتر جمع شود تا کشور تکیف خود را بداند و بتواند روی پای خود بایستد.

وی با انتقاد از بی توجهی های گذشته دولتمردان نسبت به تذکرات راهبردی رهبر معظم انقلاب در مسأله برجام اظهار کرد: اگر دولتمردان به آنچه که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند توجه می کردند و با شیطان وارد مذاکره نمی شدند امروز آمریکا با بی شرمی به تعهدات بین الملی خود پشت نمی کرد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده است هرگاه در مسیر ولایت حرکت کرده ایم، عزتمند و سربلند بوده ایم، تصریح کرد: یادمان نرود اروپا نیز همان خوی استکباری آمریکا را در ذات خود دارد و همواره خواستار محدودیت توان اقتصادی و نظامی ایران بوده و اگر می ‌توانست مانع پیروزی انقلاب اسلامی می ‌شد و آرزوی سرنگونی نظام را سال ‌ها پیش محقق می کرد؛ بنابراین اعتماد به اروپایی ها هم نتیجه ای به همراه نخواهد داشت./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات