۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۳۳۱
سردار غلامی:

دشمن درصدد تحمیل برجام موشکی به کشور است

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که دشمن درصدد است که برجام موشکی رابه کشور تحمیل کند، گفت: مسؤولان باید قاطعانه در برابر آمریکا و دشمنان بایستند و عزت نظام را خدشه دار نکنند.
سردار غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نعمان غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان این که جهاد سازندگی نهاد خدمت رسانی است که ملت ایران خاطره های رخسانی از مجاهدت های آن دارد که به دلایلی از چرخعه خدمت رسانی حذف شد اما بلافاصله رهبر معظم انقلاب با تشکیل بسیج یازندگی زمینه نقش آفرینی مردم را برای تحقق اهداف نظام اسلامی فراهم کردند.

وی افزود: این نهاد از 17 اردیبهشت سال 79 تا کنون در عرصه های متعددی نقش آفرینی کرده است، یکی از این خدمت رسانی ها محرومیت زادیی است، مجموعه بسیج سازندگی ظرفی است که در آن عشق جوانان و آحاد ملت ایران برای کمک به نظام اسلامی برای خدمت رسانی جمع می شود.

سردار غلامی با بیان این که بسج سازندگی در طول 18 سال گذشته سالانه بیش از 7 هزار و 300 پروژه کوچک محرومیت زدایی را با نقش آفرینی مردم اجرا کرده است، اظهار داشت: در طول این مدت سالانه یک میلیون نفر از جوانان کشور به نقاط گوناگون کشور اعزام شدند تا در مسیر زدودن محرومیت ها نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: فعالیت بسیج سازندگی محدود در محرومیت زدایی نشده بلکه هر جا ولایت تدبیری کرده که لازم بوده مردم برای نقش آفرینی به صحنه بیایند احساس وظیفه کرده است، امروز در جنگ سخت اقتصادی هستیم و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب بسیج از سال 92 بر خود تکلیف دانست که به صحنه بیاید تا طلایه دار به صحنه آوردن مردم در جنگ اقتصادی باشد.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که برای پیروزی در جنگ اقتصادی چاره ای جز به صحنه آمدن مردم و نقش آفرینی آن ها نیست، ابراز داشت: از سال 92 که بسیج در این حوزه ورود کرده روزانه به صورت میانگین 80 پروژه و واحد کوچک تولیدی را در 5 سال گذشته ایجاد کرده است، در مجموع145 هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی به دست جوانان ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: بسیج در کنار ایجاد واحدها، در ترویج باور رسیدن به اشتغال گسترده کشور برای اعتماد سازی و تشویق جوانان به حوزه کار و تویل نقش گسترده ایفا کرده است، بسیج توانسته به این باور برسد که رسیدن به پیروزی در جنگ اقتصادی برای ملت ایران بسیار آسان تر از جنگ نظامی است، به مسؤولان می گوییم که باور داشته باشند اگر مردم در جنگ اقتصادی وارد شوند اهداف بلند انقلاب محقق خواهد شد.

سردار غلامی خاطرنشان کرد: امروز بسیج آماده است تا طعم شیرین دستاورد های نظام اسلامی را در حوزه مسائل اقتصادی در جامعه منتشر کند، انقلاب اسلامی دستاوردهای گسترده ای دارد و پرچم عزت و سربلندی کشور در اهتزاز است.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی که دشمنان تهاجم جیدی علیه کشور را با خروج از برجام بی فایده رقم زدند می گوییم که در حوزه جنگ اقتصادی ظرفیت های و توانمندی های بسیاری برای خلق موفقیت وجود دارد، هدف از جنگ اقتصادی دشمن ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است.

رییس سازمان بسیج ساندگی گفت: امروز  هرچه داریم در پرتور ایستادگی، مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه بوده است، مسؤولان باید قاطعانه در برابر آمریکا و دشمنان بایستند و عزت نظام را خدشه دار نکنند، دشمن درصدد است که برجام موشکی رابه کشور تحمیل کنند./1323/

ارسال نظرات