۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۳۶۰
امام جمعه نهاوند:

بی توجهی به سبک زندگی اسلامی راه نفوذ را برای دشمن هموار می کند

امام جمعه نهاوند توجه به سبک زندگی اسلامی را امری ضروری توصیف کرد و گفت: یکی از مسائلی که در دوران کنونی کشور را به مخاطره می اندازد مصرف گرایی و تجمل گرایی است که این مساله از ناحیه مردم کاری ناپسند و از سوی مسؤولان امری غیر قابل قبول است.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه شهر نهاوند 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اظهارات خصمانه ترامپ ابراز داشت: رفتار آمریکا نمی تواند خللی در حرکت نظام اسلامی ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به رفتار غرب به ویژه آمریکا در برابر ایران تصریح کرد: سالیان درازی است که دشمنان در پی سنگ اندازی برای پیشرفت نطام اسلامی ایران هستند اما به لطف خدا دشمنان همواره ناکام بوده اند.

امام جمعه نهاوند دشمنی غرب علیه ایران را جریانی 40 ساله توصیف کرد و گفت: دشمن در اوائل انقلاب با ایجاد گروهک های تروریستی در پی ایجاد ضربه و خلل به نظام اسلامی بود و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی را به راه انداخت.

وی در ادامه ابراز داشت: با رشادت و بصیرت مردم در زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن دشمنان نظام اسلامی کاری پیش نبرده اند و اکنون نیز که جنگ اقتصادی روی داده است، دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

حجت الاسلام مغیثی نیا توجه به سبک زندگی اسلامی را امری ضروری توصیف کرد و گفت: یکی از مسائلی که در دوران کنونی کشور را به مخاطره می اندازد مصرف گرایی و تجمل گرایی است که این مساله از ناحیه مردم کاری ناپسند و از سوی مسؤولان امری غیر قابل قبول است.

وی با بیان این مطلب که مصرف گرایی و تجمل گرایی راه نفوذ اقتصادی را برای دشمن هموار می کند تصریح کرد: اشرافی گری مساله ای است که می تواند کیان اقتصادی کشور را به مخاطره بیندازد و امام و رهبر معظم انقلاب در این زمینه هشدارهای فراوانی را به مسؤولان داده اند.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: هه مسؤولان کشور در شرایط کنونی باید با همدلی و اتحاد تمام توان خود را بر اقتصاد داخلی متمرکز کنند و نگذارند فتنه انگیزی دشمن مانعی برای پیشرفت کشور باشد./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات