۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۶۴۳۸۳
دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با رسا:

دولت قانون اقدام متقابل و متناسب در برجام را اجرا کند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: قانون اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام تعریف شده است و ما از دولت می‌خواهیم که بند به بند این قانون را اجرا کند.
کمال دهقانی

کمال دهقانی فیروزآبادی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «واکنش ایران به خروج آمریکا از برجام» با اشاره به اینکه از قانون مجلس دفاع می‌کند گفت: قانون اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام تعریف شده است و ما از دولت می‌خواهیم که بند به بند این قانون را اجرا کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید احساساتی عمل کرد و با منطق منافع ملی را در نظر گرفت، افزود: منافع ملی ما در چارچوب سیاست‌های عقلایی تعریف می‌شود، هم مجلس مدبرانه قانون وضع کرده و هم دولت باید عاقلانه و مدبرانه این قانون را اجرایی کند.

وی با اشاره به ساز و کاری پیشنهاد شده برای کسانی که نقض برجام کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع به کمیسیون مشترک برجام ارجاع می‌شود.

نماینده مردم تفت و میبد در خانه ملت با تاکید بر اینکه قطعا سازوکارهای قانونی در کشور وجود دارد، گفت: این اقدام آمریکا ابتدا به این کمیسیون مشترک که متولی بررسی نقض عهدها است منتقل خواهد شد.

وی افزود: در داخل نیز ساز و کارهای عقلایی را پیش خواهیم گرفت و از همین طریق منافع ملی را محقق خواهیم کرد./
۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات