۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۴۴۴۶

جشنواره رسانه‌های دیجیتال به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال و چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور با حضور هنرمندان داخلی و خارجی در تبریز برگزار شد.
محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال و چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور که در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره‌ از رویدادهای اثرگذار در سطح کشور بوده است.

وی با بیان این‌که برگزاری جشنواره در تبریز نشانگر ظرفیت‌ های استان در این حوزه است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دنیا در مرحله‌ گذر و رسیدن به توسعه پایدار است، امیدواریم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بتوانند به بهترین شکل ممکن نقش خود را ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رویداد تبریز 2018 را بستری برای برگزاری برنامه های متنوع و نوآورانه در سطح ملی و بین المللی دانست و افزود: انتخاب تبریز ٢٠١٨ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی شرایطی را فراهم ‌آورده تا در حوزه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا شود.

محمدپور نمایاندن جایگاه، تاریخ، هویت و ظرفیت‌های تبریز در عرصه‌های مختلف را یکی از اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد و گفت: تبریز ٢٠١٨ با همراهی و همدلی مردم و مسؤولان می‌تواند معرف شایستگی‌های آذربایجان در عرصه‌های مختلف باشد.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در سخنانی هنر را کانونی سازنده و هدغش را معماری ساختمان فکری و روحی انسان دانست و اظهار داشت: هنرمندان، قشری تاثیرگذار بر عواطف و احساسات بشر بوده و نقش مهمی در هدایت ذهن افراد جامعه بر عهده دارندو

استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره بهاین‌که باید از ظرفیت تمام رشته‌های هنری و به ویژه هنرهایی که امکان برقراری ارتباط بیشتری با مخاطب را دارد بهره بگیریم، گفت: بهره‌برداری تام از ابزار هنر در راستای تربیت و تعالی رفتارهای انسانی، وظیفه‌ای است که بر دوش اهالی هنر نهاده شده است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات