۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۶۴۵۰۰
امام جمعه همدان:

مبلغان با تحقیق و مطالعه مطالب را به مردم انتقال دهند

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت محتوای مطلوب در منابر، گفت: مبلغان باید تمام تلاش خود را برای ارائه محتوای خوب به مخاطبان به کار گیرند و با مطالعه و تحقیق مطالب را به مردم انتقال دهند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در درس خارج فلسفه خود صبح امروز در مدرسه آخوند همدانی اظهار داشت: همه وجودهای موجود در عالم به یک علت تامه برای وجود نیازمند هستند.

امام جمعه همدان گفت: خلاقیتی که نفس ناطقه دارد با قابلیت معلول کاملا متفاوت است و نباید میان قابلیت و فاعلیت هیچ تفاوتی لحاظ کرد.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: معلول همواره از علت تبعیت می کند و اما نسبت به آن تقدم زمانی ندارد و زمانی که علت حادث می شود معلول نیز به سرعت به دنبال او ایجاد می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: این که انسان تلاش می کند تا به نقطه ای مطلوب برسد و نمی تواند به دلیل این است که تلاش او برای رسیدن به مقصود همراه علت ناقصه است و برای تحقق و فعلیت علت باید تامه باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت محتوای مطلوب در منابر اظهار داشت: مبلغان باید تمام تلاش خود را برای ارائه محتوای خوب به مخاطبان به کار گیرند و با مطالعه و تحقیق مطالب را به مردم انتقال دهند./۹۷۹/پ204/ب1

ارسال نظرات