۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۶۴۵۲۱
نقوی حسینی در گفت‌وگو با رسا:

اروپا جرأت تخطی از تحریم‌های آمریکا را ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه برجام خاتمه یافته است، گفت: تعامل با اروپا بی‌فایده است، اروپائیان تاکنون نیز در برجام بوده‌اند اما کاری نکرده اند.
نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «خروج یا ماندن ایران در برجام» با اشاره به اینکه از نظر ما برجام خاتمه یافته است، گفت: تحریم‌های ثانویه آمریکا بیش از 80 درصد تحریم‌هاست، وقتی 80 درصد تحریم‌ها برگردد بقیه کشور‌های اروپایی جرات نمی‌کنند از آن تحریم‌ها تخطی کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برجام پایان یافته است افزود: حالا اینکه آقای رییس جمهور اصرار دارند که با اروپا مذاکره شود تضمینی گرفته بشود به عقیده من بی فایده است.

وی خاطر نشان کرد: تعامل با اروپا بی‌فایده است، اروپائیان تاکنون نیز در برجام بوده‌اند، اما کاری نکرده‌اند که حالا مذاکره کنیم که چه خواهند کرد.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه هنوز در کمیسیون امنیت ملی تصمیم خاصی گرفته نشده است، گفت: رییس مجلس به این کمیسیون دستور بررسی داده‌اند، حتما جلسه برگزار خواهد شد و به آنچه رییس مجلس شورای اسلامی ارجاع داده رسیدگی می‌کند./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات