۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۶۴۶۱۱
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

شبیخون فرهنگی موضوع جدی و بسیار مهم در کشور است

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به انتقاد مجدد مقام معظم رهبری در خصوص اجرای بخش هایی از سند ۲۰۳۰ در کشور، گفت: این سند نمونه روشن و بارز تلاش جریان نفوذ است زیرا دشمن با طراحی های خود با همراهی پیاده نظام های خود در کشور، طرح استحاله فرهنگی و عقیدتی نظام اسلامی را مد نظر دارد.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به جایگاه زیربنایی آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش زیر بنا و در حقیقت شکل دهنده فکر، اندیشه و راهبرد یک ملت در آینده است زیرا نیروهای آینده ساز و مدیران آتی جامعه از بستر آموزش و پرورش رشد می کنند.

وی انحراف در رویه و ساختار آموزش و پرورش را بسیار خطرناک و مهم دانست و افزود: طرح بسیار مهم دشمنان علیه مبانی دینی و انقلابی برای نفوذ در آموزش و پرورش است تا دانش آموزان کشور بر اساس فرهنگ غربی تربیت شوند.

امام جمعه گتاب سند2030 را نمونه روشن و بارز تلاش جریان نفوذ دانست و اظهار داشت: متاسفانه به رغم واکنش گسترده افکار عمومی جامعه و تذکر جدی مقام معظم رهبری بخش هایی از سند نفوذی 2030 در برخی از مدارس در حال اجرا است.

وی ادامه داد: گلایه اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص نشان دهنده این است که نیروهای انقلابی باید به دقت وضعیت اموزش و پرورش را رصد کنند و نسبت به این انحراف واکنش جدی نشان دهند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب  که انحراف در حوزه تربیتی در مهدکودک ها و مدارس غیر قابل جبران است، تصریح کرد: شبیخون فرهنگی موضوع جدی و بسیار مهم در کشور است زیرا دشمن با طراحی های خود با همراهی جریان های نفوذی در کشور طرح استحاله نظام اسلامی را مد نظر دارد.

وی با اشاره به ابعاد دیگری از دشمنی استکبار به ویژه آمریکا علیه ملت ایران، گفت: خروج آمریکا از برجام یک بار دیگر منطق و نگاه دوراندیش مقام معظم رهبری در شناخت ماهیت آمریکا را به اثبات رساند و نگاه بلند ایشان را برای اتکال همه جامعه بر اقتصاد مقاومتی نشان داد.

استاد حوزه علمیه به نامگزاری های ده سال اخیر و شعارهای انتخاب شده از سوی مقام معظم رهری پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن در کنار تلاش های فرهنگی برای نفوذ در کشور، جنگ تمام عیار اقتصادی را بیشتر از گذشته علنی کرده است و راهبردهای و تاکیدهای مقام معظم رهبری از سال های قبل برای اقتصاد مقاومتی به درک عمیق ایشان از معادله ها و نقشه های استکبار علیه انقلاب اسلامی حکایت می کند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است، علاج و راه چاره برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام تقی پور به فرصت های از دست رفته برای قوی کردن اقتصاد بر اساس نسخه ابلاغی اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: اگر از 10 سال گذشته تا به امروز همه مسؤولان در کنار مردم برای اجرای اقتصاد مقاومتی به میدان می آمدند، امروز شاهد این همه تاثیر تحریم های اقتصادی غرب و خسارت های ناشی از ضعف در زیر ساخت های اقتصادی در کشور نبودیم.

وی افزود: به رغم تعلل حدود 10 ساله از اجرای منویات و دستور اجرای اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، نباید بیش از این تعلل کرد و جلوی این خسارت را باید گرفت.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل با اشاره به این مطلب که برجام جلوه تمام عیار ستیز غرب با ایران اسلامی است، گفت: راه مقابله با این جنایت آمریکا علیه ملت ایران، اتحاد همه آحاد ملت و مسؤولان بر اساس راهبردهای راهگشای مقام معظم رهبری است و اگر همه بر اساس گفتمان انقلاب و امام راحل متحد و منسجم شویم، آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات