۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۶۴۶۲۱

طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی گستاخی رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند

طلاب، علما، فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در محکومیت اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع پرشور طلاب در اعلان تنفر از آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی امروز با تجمع در حوزه علمیه طالبیه تبریز در اعتراض به عهدشکنی آمریکا و خروج این کشور از برجام و همچنین سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا مراتب انزجار خود را اعلام کردند.

طلاب و مبلغان حوزوی تبریز امروز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اعلام خروج از برجام، با تجمعی گسترده و باشکوه اظهارات ترامپ را محکوم کردند و با در دست داشتن پارچه نوشته و بنرهایی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شعارهایی علیه سخنان سخیف ترامپ سر دادند.

بنابر این گزارش، تجمع‌کنندگان حوزوی که دو روز قبل همراه با نمازگزاران جمعه تبریز در راهپیمایی سراسری ملت ایران نیز حضور داشتند؛ امروز با شعارهای «هیهات منا الذله، ندای رهبر ماست» « امریکای جهانخوار رسوای عام و خاص است»، یاوه گویی های ترامپ را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع خودجوش که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، مدیر حوزه علمیه استان، مدیران مدارس علمیه تبریز، اساتید و اندیشمندان حوزوی استان همراه بود؛ پرچم آمریکا به آتش کشیده شد و شعارهای «مرگ بر سازش‌گر» و « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سر دادند.

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراضی قطعنامه‌ای در چند بند قرائت شد که با شعارها و تکبیر تجمع‌کنندگان همراه بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات