۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۶۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حوزویان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: طلاب و روحانیان و حوزویان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند و باید با استفاده از تمام ابزارهای موجود به‌ویژه ابزارهای روز و مورد پسند مخاطب امروز با دشمن مقابله کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیان استان، اظهار کرد: حوزویان باید همیشه رعایت تقوا و الگو بودن برای سایر افراد را به‌صورت ویژه مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه پوشیدن لباس پیامبر افتخار بزرگ و مسؤولیت عظیمی است که نصیب روحانیان شده است، اضافه کرد: باید شکر عملی این توفیق بزرگ را به جا آورده و سپاسگزار باشیم؛ چراکه از میان میلیون‌ها نفر این مدال افتخار به ما تعلق گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه افزود: در جامعه کنونی که دشمنان با تمام توان وارد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با ما شده‌اند رسالت طلاب و روحانیان بسیار مهم و خطیر است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه با دو جریان جنگ نرم دشمنان از یک‌سو و جهاد کبیر ما از سوی دیگر مواجه هستیم.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال هدف تغییر بوده و با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد تلاش می‌کند باورها، نگرش‌ها، رفتارها و سبک زندگی ما را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رهبر معظم انقلاب جنگ نرم را سایش اعتقادی تعبیر می‌کنند؛ زیرا این تهاجم اعتقادات ما را هدف گرفته و سبب تزلزل و سست شدن اعتقادات افراد جامعه می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: هدف دشمن از جنگ نرم دور کردن افراد جامعه از ارزش‌های واقعی و سوق دادن آنها به سمت ارزش‌های غربی است؛ به بیان دیگر با استفاده از ابزارهای گوناگون تلاش می‌کند واگرایی از ارزش‌های اصیل اسلامی و همگرایی با ارزش‌های غربی را در جامعه رواج دهد.

وی تصریح کرد: در این میان طلاب و روحانیان و حوزویان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند و باید با استفاده از تمام ابزارهای موجود به‌ویژه ابزارهای روز و مورد پسند مخاطب امروز با دشمن مقابله کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات