۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۶۴۸۴۵
حجت الاسلام محمودی:

تبلیغ لازمه معرفت افزایی در جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز تبلیغ را لازمه معرفت افزایی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبلیغ به موقع و مؤثر خنثی کننده هجمه های فرهنگی خواهد بود.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمود محمودی، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تبلیغ را امری مهم برای بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه خواند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان به صورت مستمر در جامعه افزود: در مناسبت های خاص همچون ماه مبارک رمضان افزون بر فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز استفاده می شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان و پرداختن به مسائل روز جامعه برا آگاهی بخشی به مردم به ویژه بین نسل جوان عنوان داشت: تبلیغ به موقع و مؤثر خنثی کننده هجمه های فرهنگی در جامعه و جلوگیری از ورود آسیب ها به کانون خانواده ها است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در شهرستان الیگودرز بیان کرد: آشنایی با تعالیم قرآنی برای هر مسلمان امری لازم و ضروری است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به اینکه زندگی با استفاده از رهنمودهای قرآنی بر اساس رعایت مقررات، عدالت، احسان، صفا و صمیمیت است، افزود: به کارگیری تعالیم دینی و قرانی لازمه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی است.

وی یادآور شد: به همت کانون­های فرهنگی تبلیغی شهرستان الیگودرز بیش از ده­ ها برنامه قرآنی در سه ماهه اول سال جاری در نقاط مختلف شهر و روستاهای این شهرستان و در سطح مساجد و اماکن مذهبی با شکوه خاصی در حال اجرا است.

حجت الاسلام محمودی عنوان داشت: مبلغان با بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی می توانند در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان ایفای نقش کنند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات