۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۶۴۹۳۳
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز تاکید کرد؛

لزوم ایجاد نهضت مردمی برای احداث مسجد در کشور

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور گفت: باید در جامعه نهضت مردمی برای احداث و ساخت مسجد ایجاد شود و مردم نیز رفع کمبودهای مساجد را از مسؤولان مطالبه کنند.
جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمود مظفر، مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز یکی از اقدامات ستاد اقامه نماز در کشور است.

وی با بیان اینکه برای این موضوع از تمام ظرفیت‌های مردمی و هنرمندان استفاده خواهد شد، گفت: در سنوات اخیر فرهنگ اقامه نماز در مهدکودک‌ها نیز گسترش یافته و در قالب شعر به دنبال نهادینه کردن آن هستیم.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با بیان اینکه بانوان عضوی موثر برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در جامعه هستند، افزود: مجمع خیرین مسجد ساز در کشور از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است.

مظفر تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی خیر مسجدساز، بیمارستان‌ساز و ساخت راه در کشور وجود دارد از این رو فعالیت خیران مسجدساز مانند دیگر عرصه‌ها پررنگ شود.

وی احداث مساجد ارزان، ساده و بدون آلایش در مناطق محروم را از اهداف مجمع خیرین مسجدساز دانست و ادامه داد: تاکنون نیز خیران بسیاری برای احداث مسجد در کشور اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با بیان اینکه در بسیاری از شهرک‌های چند هزار نفری احداث مسجد در دستور کار قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باید نخستین پروژه در ایجاد شهرک‌ها، احداث مسجد باشد.

مظفر اظهار کرد: باید در جامعه نهضت مردمی برای احداث و ساخت مسجد ایجاد شود و مردم نیز رفع کمبودهای مساجد را از مسؤولان مطالبه کنند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات