۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۶۵۰۷۴
تا پایان سال جاری؛

مدارس امین آذربایجان غربی به ۵۰۰ باب افزایش می یابد

مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تعداد مدارس طرح امین در سطح استان تا پایان سال جاری به ۵۰۰ باب افزایش می یابد.
هم اندیشی روحانیان و مبلغات طرح امین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام صفدر محمدی، مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی امروز در نشست هم اندیشی روحانیون مدارس امین آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه گفت: در چند سال گذشته به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی و با همکاری آموزش و پرورش استان، مدارس امین در شهرستان های مختلف راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن بیش از 100 هزار دانش آموزان در طرح مدارس امین در شهرستانهای مختلف استان، افزود: در حال حاضر با حضور بیش از 300 مبلغه و مبلغات حوزوی طرح امین در مدارس استان اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده تعداد مدارس طرح امین در سطح استان تا پایان سالجاری به 500 باب افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: مدارس امین در شهرستان های ارومیه، ماکو، میاندوآب، شاهین دژ، سلماس، خوی، شوط و چالدران راه اندازی شده است و هدف از آن آموزش مبانی دینی به دانش آموزان در کنار آموزش های درسی است.

مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه روحانیان باید با ظرفیت های نوین، تکنولوژی روز، زبان دانش آموزان امروزی و نسل جوان آشنا باشند و از پتانسیل های موجود نهایت بهره گیری را کنند، خاطرنشان کرد: معلمان و روحانیان وظیفه بسیار مهم و حساسی در تربیت نسلی دیندار، ولایی و انقلابی بر عهده دارند.

نشست هم اندیشی و تبادل نظر روحانیون مدارس مجری طرح امین و کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات