۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۳۰۰
امام جمعه خرم آباد تأکید کرد؛

ضرورت پاسداری از اندیشه های امام خمینی در جامعه

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت پاسداری از اندیشه های امام راحل در جامعه تأکید کرد و گفت: باید از اندیشه های امام پاسداری شود تا فراموش نشوند و این مهم نیازمند وحدت و اتحاد است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ۲۹ امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم سالگرد امام راحل باید با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به احیا اسلام ناب، استقلال ایران، عزت ملی، مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض از اهداف امام(ره) بود، افزود: وظیفه ما تحقق اهداف امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حفظ نظام را وظیفه همگانی خواند و تأکید کرد: برای جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن اهداف امام راحل باید از اهداف و آرمان‌های امام(ره) پاسداری شود.

وی در ادامه استقلال ایران را از اهداف مهم امام(ره) خواند و خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران یک کشور مستقل در منطقه است.

حاکمیت اسلام و ولایت آرمان امام بود

امام جمعه خرم آباد در ادامه احیای اسلام ناب و پرچم‌داری اسلام را مهم‌ترین هدف خواند و گفت: تشکیل نظام اسلامی و مردمی، مردم‌ سالاری دینی، جمهوری اسلامی و حذف نظام طاغوتی از دیگر اهداف مهم امام خمینی(ره) بود.

وی با یادآوری به اینکه از آرمان‌های امام(ره) حاکمیت اسلام و ولایت بود، افزود: حمایت از محرومین و مستضعفین و همچنین استکبارستیزی، تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، خدمت گذاری به مردم و جلوگیری از نفوذ اجانب و استکبار از اهداف مهم امام راحل بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت تحقق و حفظ آرمان های امام خمینی(ره) گفت: برای تحقق این امر نیازمند به وحدت و اتحاد در کشور هستیم، با خودکفایی و خودباوری باید در زمینه تحقق اهداف امام راحل گام برداریم./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات