۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۶۵۳۴۶
آیت الله حیدری:

جامعه آراسته به اخلاق الهی زندگی سالمی دارد

آیت الله حیدری با اشاره به این که اخلاق فقط در ایجاد ارتباط با خدا مؤثر نیست، گفت: آن جامعه ای که آراسته به اخلاق الهی است؛ سیاست و اقتصاد و زندگی اجتماعی سالمی دارد.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در جلسه تفسیر قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، با بیان این که اخلاق فقط در ایجاد ارتباط با خدا مؤثر نیست، خاطرنشان کرد: آن جامعه ای که آراسته به اخلاق الهی است؛ سیاست و اقتصاد و زندگی اجتماعی سالمی دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اخلاق حاکم بر زندگی انسان ها است و تمدن های پیشرفته و انسان ساز، تمدن های دربرگیرنده اخلاق هستند.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به حاضران گفت: حکمت و اخلاق حکم می کند که برای پست و مقام سر و کله نباید زد؛ در جمهوری اسلامی اگر مقامی به شما امر شد بپذیرید اما اگر اختیار قبول آن با شما بود و کسی لایق تر از شما برای آن پست وجود داشت، اجازه بدهید او بر آن مسند نشسته و خدمت کند.

آیت الله حیدری با بیان این که انسان برای رسیدن به خداوند باید به اخلاق الهی آراسته باشد، اظهار داشت: تقرب به خدا بدون دور کردن بدی ها از خود ممکن نیست و در این باره تزکیه زمینه ساز ذکر باری تعالی است./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات