۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۶۵۴۱۳
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

مطالعه و پژوهش امری ضروری برای طلاب است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: مطالعه، تفکر و البته پژوهش امری حیاتی و ضروری برای طلاب علوم دینی بوده و کسانی که در حوزه علمیه هستند باید در کسب علم و دانش بسیار کوشا باشند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مغتنم جهت اصلاح و رشد نفس است.

وی افزود: در این ماه تمامی اعمال روزه دار عبادت است و رمضان دوره آموزش بندگی خدای متعال است.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: مطالعه، تفکر و البته پژوهش امری حیاتی و ضروری برای طلاب علوم دینی بوده و کسانی که در حوزه علمیه هستند باید در کسب علم و دانش بسیار کوشا باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: یکی از ابرازهای اصلی تبلیغ و مورد نیاز مبلغان دینی داشتن اخلاق حسنه است که این ماه فرصتی برای کسب مکارم اخلاقی و دوری از رذائل است.

وی ادامه داد: دشمنان دین و انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نکرده و امروز درصدد کم رنگ کردن ارزش های دینی در جامعه هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه وظیفه طلاب امروزه سنگین تر از قبل شده است، گفت: کشور ما امروز مورد هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان جهت تضعیف انقلاب قرار گرفته است که طلاب و روحانیان باید در تبیین نقشه های دشمن فعالیت گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان عنوان داشت: رمضان ماهی است که دل ها آماده و پذیرای حقیقت هستند و طلاب و روحانیان در این ماه مبارک باید فعالیت تبلیغی خود را بیش تر از قبل دنبال کنند./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات