۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۶۵۶۶۴
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد خبر داد؛

استقبال پرشور روزه‌داران بجنوردی از محافل جزءخوانی قرآن کریم

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: در ماه رمضان امسال محافل انس با قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌ها به‌صورت ویژه برگزار می‌شود که این برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شده است.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با هیئت‌های مذهبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد با موضوع قرآن و نماز، این برنامه‌ها در ماه رمضان با کمیت و کیفیت مطلوبی در حال برگزاری است.

وی افزود: به‌منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی در مرکز استان در ماه رمضان، جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی متعددی با اعضای شورای هیئات مذهبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مرکز استان میزبان اساتید شاخص کشوری است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های علمی این بزرگواران در مساجد سطح شهر انجام‌شده و جلسات تفسیر قرآن کریم در مساجد بجنورد پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بجنورد با موضوع قرآن و نماز برگزار می‌شود و در جلساتی که با روحانیان مستقر در روستاها و همچنین شورای هیئت‌های مذهبی داشتیم بر این موضوع به‌صورت ویژه تأکید شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار داشت: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌ها انجام شده و این برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برای استفاده و بهره‌مندی مردم مؤمن و روزه‌دار از منابر و مساجد، برادران مبلغ و خواهران مبلغه برای بیان احکام دینی و معارف اسلامی به مناطق مختلف تبلیغی اعزام شده‌اند.

حجت‌الاسلام هدایتی در ادامه با گرامیداشت در پیش بودن ایام ارتحال امام راحل، اضافه کرد: امام انسان بابرکتی بود و گرامیداشت یاد ایشان برکت به همراه دارد.

وی تصریح کرد: باید اندیشه‌ها و اخلاص بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کار مدیران نمود داشته باشد تا برکت خدمات و فعالیت‌ها افزایش یابد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات